مجموعه اس ام اس های جدید عاشقانه – سری ۹
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 31521
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

I LOVE YOU




تو سراپا ادعایی عزیزم
انکار نکن!
عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !
.
.
.
.
برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم . . .
.
.
.
.
نه نیمه ی خالی لیوان را نگاه کن و نه به نیمه ی پُرش قانع باش
پس شیر آبی پیدا کن و لیوانت را لبریز از آب زلال عشق کن . . .
.
.
.
.
عمریست که با سادگی ام خو دارم / درویش صفت نغمه ی یا هو دارم
ای عشق بیا مشتری جانم باش / در سینه دلی به شرط چاقو دارم !(موب ۴ یو)
.
.
.
.
کوتاه ترین کلمه دنیا I
شیرین ترین کلمه دنیا LOVE
عزیزترین شخص دنیا YOU !
.
.
.
.
سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد
عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد
گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی
جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . . .
.
.
.
.
اگر یار مرا دیدى به خلوت / بگو اى بى وفاى بى مروت
غمم دادى و غمخوارم نکردى / سر و کارت به فرداى قیامت . . .
.
.
.
.
عصاره تمام مهربانى ها را میگیرم وازان فرشته ای میسازم همچون
“خودت”(موب ۴ یو)
.
.
.
.
وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن است ،
آرزو دارم در آن نزدیکی ها باشی . . .(موب ۴ یو)
.
.
.
.
سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد
چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد . . .
.
.
.
.
ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد !
اگر آداب ِ ماندن نمیدانید
لااقل
درست ترکشان کنید
تا تَرَک برندارند . . .
.
.
.
.
درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم . . .(موب ۴ یو)
.
.
.
.
دقت کردین رو کی بردها ((I)) و ((U)) کنار هم هستند؟ به سلامتی سازنده !
.
.
.
.
لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اند و جیر جیر میکنند
محکمند …
خوش به حالشان که لنگه همند . . .
.
.
.
.
گفته بودی گنج در ویرانه هاست ، راست گفتی ، چون وجودت در دل ویران ماست . . .
.
.
.
.
یه تریلی بخرم تو شاگردم میشی!؟
فقط بخواب . منم به عشقت پشت تریلیم می نویسم
“بوق نزن سالار خوابه”
.
.
.
.
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است . . .
.
.
.
.
بایست و تماشا کن!
کسی را که برای ماندنت دست به دعا برداشته بود
امروز برای رفتنت نذر کرده است . . .
.
.
.
.
دوستت دارم ها رو بگین
قبل از اینکه
به دوستت داشتم تبدیل بشن . . .
.
.
.
.
من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید ،
من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان
چه شود آخر دلتنگیها ! خدا می داند . . .
.
.
.
.
تو هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد !
ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای !
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 21:3 ::  نويسنده : AMIN